Konto
-
Produkty wysokiej jakości
Naszym klientom zapewniamy wyłącznie rozwiązania najwyższej jakości.
-
Szybki czas dostawy
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zadowolić naszych klientów.
Brak produktów w koszyku.
Nie masz jeszcze żadnych produktów w koszyku. Dodaj kilka produktów, aby tego doświadczyć.
Dodaj jeszcze produkty o wartości 500,00 zł do koszyka i skorzystaj z darmowej dostawy!
Aby zobaczyć wszystkie produkty
KLIKNIJ TUTAJFAQ
INFORMACJE O ZAKUPACH
Jakie są koszty dostawy zamówień ze sklepu online?
Dostawa jest darmowa przy zamówieniach powyżej określonej kwoty (np. 500 zł). Dla mniejszych zamówień koszt wysyłki zależy od wybranej metody dostawy i jest widoczny podczas składania zamówienia.
Jak długo trwa dostawa?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 15 dni roboczych, w zależności od lokalizacji i dostępności produktów. Dokładne informacje znajdują się przy każdym produkcie.
Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mailem. Następnie przygotowujemy przesyłkę i wysyłamy ją wraz z numerem do śledzenia, dzięki któremu możesz monitorować status paczki.
Czy otrzymam fakturę za zamówienie?
Tak, każda transakcja jest dokumentowana fakturą, która jest wysyłana automatycznie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. W przypadku niektórych zamówień wystawiany jest również paragon fiskalny, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
ZAMÓWIENIA I WSPARCIE
Kiedy pobierana jest płatność z mojego konta?
Płatność realizowana jest natychmiast podczas składania zamówienia za pomocą szybkich płatności online. Dzięki temu możemy od razu rozpocząć proces realizacji i przygotowania Twojego zamówienia.
Czym jest lista życzeń (wishlist)?
Lista życzeń pozwala zapisać produkty, które Cię interesują, aby łatwo je odnaleźć i zamówić w przyszłości.
Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeżeli paczka dotrze uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub e-mail kontakt@rostech.pl. Rozwiążemy problem jak najszybciej - oferując wymianę lub zwrot pieniędzy.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możliwa jest jego zmiana lub anulowanie. Skontaktuj się jak najszybciej z naszym zespołem obsługi klienta.
Co to jest „śledzenie paczki” w moich zamówieniach?
„Śledzenie paczki” pozwala sprawdzić status Twojej przesyłki online. Po wysyłce otrzymasz numer do śledzenia wraz z linkiem do strony przewoźnika.